Femma

Femma is het ledenblad voor de jonge, dynamische en creatieve leden van de Femma vereniging

Femma is het maandelijks magazine uitgegeven door Femma, een vereniging van dynamische vrouwen.

  • Profiel: vrouwen 50+
  • Oplage: 47.130 ex.*
  • Bereik: 125.600* lezers gemiddeld nummer (AIR)  -  215.900* totaal bereik brand
  • Periodiciteit: 9x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: Femma

*CIM 19-20 - CIM Echtverklaring 2019

  • Actieve en creatieve vrouwen
  • Leeftijd: 50+
  • VVA: 81%
  • Generatieoverschrijdend vrouwenmagazine gelinkt aan dynamische community
  • 100% postbedeeld op naam
  • Hoge leesgetrouwheid
  • 61% van de lezers bekijken alle pagina's
  • 44% heeft kleinkinderen

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • 1/3 pagina
  • ¼ pagina
  • Cover 2
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Insert geniet
  • Gekleefd kaartje
  • Staaltje
  • Publireportage
  • Redactionele samenwerkingen
  • Sales Support Femma
  • Voordeelboekje
  • Blog + nieuwsbrief

Aan de hand van blogberichten houdt Femma de vinger aan de pols bij de leden. De website genereert daardoor 21.160 unieke bezoekers per maand

Bovendien zijn meer dan 23.375 leden geabonneerd op de wekelijkse nieuwsbrief waarin de meest recente blogberichten en een aantal zeer actuele thema’s in de kijker worden gezet.
Femma Blog

De advertentiemogelijkheid bestaat uit een combinatie van een blogbericht op Femma en een contentblok in de nieuwsbrief.

  • Sales Support Femma

Ferm (Vroegere Vrouwen met Vaart)

Sinds 24/01/2020 heeft de vrouwenvereniging KVLV hun naam aangepast. Alles valt nu onder de noemer "Ferm", alsook het magazine "Vrouwen met Vaart". In Ferm vinden de leden inspiratie voor koken, tuinieren en creatieve projecten

Ferm,  het vroegere Vrouwen met vaart, is het maandelijks magazine met landelijk karakter dat wordt uitgegeven door Ferm (vroegere KVLV), de grootste vrouwenorganisatie van Vlaanderen

  • Profiel: Vrouwen 45+*
  • Oplage: 79.480 ex.* 
  • Bereik: 147.000* lezers gemiddeld nummer (AIR)  -  208.600* totaal bereik brand
  • Periodiciteit: 10x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: Ferm

*CIM 19-20 - CIM Echtverklaring 2019.

  • Actieve, creatieve en dynamische vrouwen
  • Leeftijd: 50+
  • VVA : 79%
  • Ferm positioneert zich sterk naar vrouwelijke medioren!
  • Generatieoverschrijdend vrouwenmagazine
  • Stijlvol magazine met gelijmde rug
  • Inhoudelijk sterke reportages en interessante rubrieken rond koken, tuinieren en crea
  • Hoge leesgetrouwheid: 59%
  • Leesgedrag:
    • 73% van de lezers bekijken alle pagina's
  • Primaire lezers : 55%
  • 47% heeft kleinkinderen
  • 100% postbedeeld

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • 2/3 pagina
  • ½ pagina
  • 1/3 pagina
  • ¼ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Gelijmde insert
  • Losse insert onder blister
  • Staaltje
  • Gekleefd kaartje
  • Publireportage
  • Redactionele samenwerkingen (culinair, toeristisch)

Markant Magazine

Markant Magazine wil de zelfstandige vrouwen bijstaan in hun ondernemerschap

Markantmagazine is een magazine dat vier keer per jaar verschijnt in print en aangevuld wordt door 7 digitale verschijningen. Het wordt uitgegeven door Markant, het netwerk van zelfstandige, ondernemende vrouwen uit de hogere sociale klasse

  • Profiel: Ondernemende vrouwen
  • Oplage: 22.000 ex.*
  • Periodiciteit: 4x/jaar print  -  7x/jaar digitaal
  • Taal: NL
  • Uitgever: Markant vzw

*CIM Echtverklaring 2019

  • Ondernemende vrouwen, kaderleden
  • Leeftijd: 45+
  • Verjongingskuur 30+ met Best Pittig!
  • Hoger opgeleid, hogere inkomensklasse
  • Interesse in lifestyle, cultuur, reizen, mode en gastronomie
  • Vrouwen als VVA binnen het gezin én VVA binnen de onderneming = dubbele impact
  • Uniek vrouwelijk ondernemersnetwerk
  • Ledenmagazine = hoge leesgetrouwheid- en betrokkenheid
  • 100% postbedeeld
  • Naast werkgerelateerde artikels ook boeiende reportages rond reizen, lifestyle, gastronomie, psychologie, ...

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • ¼ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Insert geniet
  • Losse insert onder blister
  • Gekleefd kaartje
  • Staaltje
  • Publireportage
  • Sales Support Markant

Op markantmag.be vinden Markant lezeressen zeven keer per jaar nieuwe artikels, boeiende interviews en activiteiten. Via een nieuwsbrief naar 29.436 abonnees wordt de nieuwe content onder de aandacht gebracht.

op markantmag.be

  • IMU
  • Sponsored Article
  • Video
  • Sales Support Markantmag.be

Axelle

Elke maand brengt Axelle de lezeressen een nieuwe kijk op onze wereld

Axelle is het maandelijks magazine uitgegeven door Vie Féminine, een vereniging van actieve, creatieve en dynamische vrouwen in Wallonië en Brussel

  • Profiel: Franstalige vrouwen 45+
  • Oplage: 5.775 ex.*
  • Periodiciteit: 10x/jaar
  • Taal: FR
  • Uitgever: Vie Féminine

*CIM Echtverklaring 2018

  • Franstalige hoger opgeleide vrouwen
  • Leeftijd: 45+
  • Enige ledenmagazine naar actieve, stedelijke vrouwen in Wallonië en Brussel
  • Ledenmagazine, daardoor liggen de leesgetrouwheid en de betrokkenheid hoog
  • Hogere sociale klasse
  • 100% postbedeeld
  • No-nonsense, socio-culturele rubrieken en reportages

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • 2/3 pagina
  • ½ pagina
  • 1/3 pagina
  • ¼ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Insert geniet
  • Losse insert onder blister
  • Staaltje
  • Publireportage
  • Redactionele samenwerking
  • Sales Support Axelle