OKRA in een nieuw jasje

“Fris”. “Aantrekkelijk”. “Geslaagde make-over.” Het zijn de eerste reacties op het vernieuwde OKRA-magazine. Nieuw naar inhoud en nieuw naar vorm: een iets kleiner formaat dat makkelijker in de hand ligt en elke maand een uitneembaar dossier bevat. In dat dossier bijten de auteurs zich vast in een onderwerp en belichten het vanuit diverse invalshoeken. De vernieuwing kwam er omdat lezers vroegen naar meer uitgewerkte onderwerpen, ze interesseren zich in de wereld rondom hen en willen die wereld ook begrijpen. Daar speelt OKRA-magazine op in.

OKRA-magazine is er voor de 55-plusser uit Vlaanderen en Brussel. Vooral in het segment van de 65-jarigen scoort het blad zeer goed. Geen enkel ander magazine slaagt er in deze doelgroep zo exclusief te bereiken.

Naast de vernieuwing van OKRA-magazine, bouwt OKRA aan een nieuwe website. Die brengt vooral het rijke aanbod in beeld. 1100 plaatselijke groepen zullen hun activiteiten kunnen tonen op de website. Daarnaast zal degelijke informatie die ouderen aanbelangen, te vinden zijn. Op zoek naar contacten met leeftijdsgenoten? Ook dat kan je op www.okra.be vinden. In een nieuw jasje vanaf 21 maart.

Uiteraard zullen de twee communicatiedragers elkaar versterken. Uitgebreidere info kan je op de website vinden; vragen van websitebezoekers krijgen een plek in het magazine. Beide operaties hebben maar één bedoeling: nog meer inspelen op de wensen van de 55-plussers door hen eigentijdse en degelijke informatie aan te bieden. Of zoals een lezer het formuleerde: “Het is aantrekkelijk, zelfs voor niet-senioren.”

Terug naar nieuws