Neos magazineTerug naar overzicht

Neos Magazine brengt vier keer per jaar een aantal items rond een interessant thema, aangevuld met activiteiten en nieuws van de verschillende afdelingen

NEOS Magazine verschijnt vier keer per jaar en wordt uitgegeven door NEOS, het Netwerk voor Ondernemende Senioren dat zelfstandigen en kaderleden op rust verenigt

  • Profiel: Ondernemende senioren
  • Gemiddelde oplage: 30.500 ex.
  • Aantal leden: 33.000
  • Periodiciteit: 4x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: NEOS

 

  • Zelfstandigen en kaderleden op rust
  • Vrouwen: 50% - Mannen: 50%
  • Leeftijd: 60+
  • Hogere inkomensklasse
  • Interesse in reizen en cultuur, levensgenieters

 

  • Actieve doelgroep die weet wat ze wil, echte levensgenieters
  • Zowel mannen als vrouwen, koppels
  • Leden doen veel in groep, zowel cultureel, educatief als ontspannend
  • 100% postbedeeld
  • Hoge leesgetrouwheid: 41% van de lezers leest NEOS helemaal

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • ¼ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Insert geniet
  • Insert los onder blister
  • Gekleefd kaartje
  • Staaltje
  • Publireportage
  • Redactionele samenwerking

Wie gelooft dat senioren niet actief zijn op het internet, heeft de NEOS-leden nog niet ontmoet. NEOS zet daarom in op de digitale platformen door leden op deze manier te informeren en te betrekken bij de activiteiten.

Website

  • Leaderboard
  • Skyscraper
  • Medium rectangle

Nieuwsbrief

  • Contentblok