KanaalZ / Z-ondernemenTerug naar overzicht

Het ondernemersjournaal bij uitstek, dankzij heel praktische en concrete tips voor bedrijfsleiders

Z-ondernemen is het ondernemersjournaal dat wekelijks op maandag wordt uitgezonden op KanaalZ met als doel heel concrete tips te brengen voor KMO- en corporate bedrijfsleiders

  • Profiel: Exclusief zakelijk business publiek
  • Bereik KanaalZ:
    532.978 kijkers op dagbasis
    2.176.543 kijkers op weekbasis
    4.707.800 kijkers op maandbasis
  • Periodiciteit: wekelijks op maandag (in programmalus)
  • Taal: NL + FR
  • Zender: KanaalZ
  • Zakelijk kijkerspubliek
  • Mannen: 57% - Vrouwen: 43%
  • Sociale groepen 1-4: 47%
  • Leeftijd: 35+
  • Nr 1 in business TV
  • Nationaal bereik
  • To-the-point information voor ondernemers, in de taal van de ondernemer en aan de hand van positieve verhalen/cases
  • Uitzending in lusvorm van 19u45 t.e.m. 19u ’s anderendaags. ±48x/herhaling
  • Partnership
  • Business branding

Contacteer ons voor een voorstel op maat