OKRA magazine

Met het magazine wil OKRA zowel entertainen als informatie op een begrijpelijke manier aanreiken. De leden verslinden het magazine van begin tot eind

OKRA magazine is het maandelijks magazine uitgegeven door OKRA, de grootste seniorenvereniging van Vlaanderen

  • Profiel: Actieve senioren
  • Oplage: 146.915 ex.*
  • Bereik: 231.200 lezers gemiddeld nummer (AIR) -  303.800 lezers in totaal*
  • Periodiciteit: 10x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: OKRA

*CIM 17-18 - CIM Echtverklaring 2017

  • Actieve senioren
  • Vrouwen: 64% - Mannen: 36%
  • Leeftijd: 60+
  • VVA: 79%
  • Grootouders: 76%
  • Grootste seniorenmagazine van Vlaanderen
  • Lezers doen veel activiteiten in groep, zowel recreatief als educatief
  • Met 65% het magazine met hoogste leesgetrouwheid
  • Leesgedrag:
    • 74% van de lezers bekijken alle pagina's
    • gemiddeld 2,1 keer gelezen
  • 62% primaire lezers
  • 100% postbedeeld

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • ¼ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Insert geniet, kan ook op postcode
  • Insert los in het magazine, kan ook op postcode
  • Gekleefd kaartje
  • Staaltje
  • Publireportage
  • Redactionele samenwerking
  • Account manager OKRA

Via de website vinden zowel leden als niet-leden informatie op hun maat

Op de website van OKRA bieden we een aan:

  • Leaderboard
  • IMU/Video
  • Sponsored Article
  • Account manager OKRA

goedgezind.be

De website www.goedgezind.be brengt een mooie mix van interessante publicaties van de Gezinsbond, gezinsgebonden nieuwsfeiten en berichten uit nieuwe invalshoeken. En dit mooi opgesplitst per levensfase

Enkele USP's van contentplatform www.goedgezind.be:

  • Interessante artikelen op basis van de ruime kennis en ervaring van de Gezinsbond rond opvoeding
  • Uitgesplitst per leeftijdscategorie waardoor zeer doelgericht kan worden geadverteerd
  • Er wordt ingespeeld op actualiteit waardoor je als adverteerder hierbij snel mee kan op inpikken
  • Het responsieve webdesign maakt deze site zeer gebruiksvriendelijk voor mobile devices en komt zo tegemoet aan de nieuwe communicatiebehoeften
  • (Large) Leaderboard / Leaderboard XL
  • Medium Rectangle (IMU)
  • Sponsored Article

Voor de bannering kan er gekozen worden voor run of site, op de homepage, op een themapagina (per doelgroep) of op artikelniveau. Bij een sponsored article kies je voor de themapagina die aansluit bij jouw doelgroep

Brief aan Jonge Grootouders

Via deze speciale uitgave van Brieven aan Jonge Ouders wil de organisatie ook de grootouders bij het opgroeien betrekken en hen helpen bij deze nieuwe fase in hun leven

Brief aan Jonge Grootouders zijn 3 extra nummers binnen de reeks Brieven aan Jonge Ouders die worden verstuurd naar een database van zelfgeregistreerde grootouders. Voor grootouders begint er vaak een nieuwe fase in hun leven: die van grootouder. Dit nummer in de reeks wordt uitgegeven door de Gezinsbond, de grootste gezinsvereniging van Vlaanderen

  • Profiel: Jonge grootouders
  • Oplage: Gemiddeld 10.000 ex.
  • Periodiciteit: 3x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: de Gezinsbond

Jonge grootouders, betrokken bij de opvoeding van hun kleinkind(eren)

  • GRATIS (per post) verstuurd
  • Zéér doelgerichte extra uitgave
  • Informatieve inhoud voor grootouders
  • Lange levensduur, exemplaar wordt bijgehouden

Commerciële formaten

  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4