MT Magazine

MT wil de managers van vandaag inspireren met nieuwe ideeën en inzichten

MT staat voor Management Team: een nieuw magazine voor CEO’s, zaakvoerders, directieleden en managers. Het doel is om de leiders van vandaag en morgen te inspireren met nieuwe ideeën en inzichten. Voor mannen en vrouwen volgt MT magazine de tijdsgeest in telkens drie terugkerende pijlers: het (internationale) speelveld van leiderschap, business en management

  • Profiel: CEO’s, zaakvoerders, directieleden en managers
  • Oplage: 6.500 ex.
  • Periodiciteit: 8x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: Publicarto
  • CEO’s, zaakvoerders, directieleden en managers
  • Alle kleine, middelgrote en grote ondernemingen
  • MT magazine nodigt uit tot verdieping, inspiratie en reflectie
  • MT magazine biedt inzicht over hoe andere bedrijven het doen
  • MT magazine helpt leidinggevenden met persoonlijke ontwikkeling
  • MT magazine is verkrijgbaar via abonnementen en losse verkoop

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 2/1 pagina Best Practice
  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Publireportage
  • Best Practices
  • Insert
  • Split cover
  • Gatefold
  • Comm card
  • Memosticker
  • Wrap
  • MT website

Via www.mt.be bereikt u maandelijks 6.000 CEO's en zaakvoerders

  • MT nieuwsbrief

Wekelijks op dinsdag en donderdag (11u) wordt er aan meer dan 5.900 abonnees een nieuwsbrief gestuurd.
U kan de nieuwsbrief gratis ontvangen door u te registeren via deze link

MT website

  • Billboard
  • Advertorial
  • Partner-content
  • Branded channel


MT nieuwsbrief

  • Leaderboard
  • Advertorial

Ondernemen

Ondernemen is het forum voor geëngageerde ondernemers met een geïntegreerde kijk op ondernemen, bedrijf en samenleving.

Ondernemen is het forum voor geëngageerde ondernemers met een geïntegreerde kijk op ondernemen, bedrijf en samenleving.
Uitgegeven door de werkgeversorganisatie ETION.

  • Profiel: CEO’s, zaakvoerders, directieleden en managers
  • Oplage: 4.738 ex.
  • Periodiciteit: 6x/jaar
  • Taal: NL
  • Uitgever: ETION
  • 58% is topkaderlid van niveau A
  • 39% is eigenaar/vennoot/bestuurder
  • 46% werkt in een bedrijf met buitenlandse vestigingen
  • Gemiddeld 17.300 lezers per nummer
  • 1 Nederlandstalige bedrijfsleider op 5 leest Ondernemen
  • 99% leest Ondernemen in het kader van zijn beroepsleven
  • Zowel regionaal als nationaal bereik
  • Focus op participatief, geëngageerd en duurzaam ondernemen, leiderschap, in de taal van de ondernemer

Commerciële formaten

  • 2/1 pagina
  • 1/1 pagina
  • ½ pagina
  • Cover 2
  • Cover 3
  • Cover 4

Creatieve formules

  • Publireportage
  • Insert

Meerdere mogelijkheden op aanvraag

KanaalZ / Z-ondernemen

Het ondernemersjournaal bij uitstek, dankzij heel praktische en concrete tips voor bedrijfsleiders

Z-ondernemen is het ondernemersjournaal dat wekelijks op maandag wordt uitgezonden op KanaalZ met als doel heel concrete tips te brengen voor KMO- en corporate bedrijfsleiders

  • Profiel: Exclusief zakelijk business publiek
  • Bereik KanaalZ:
    532.978 kijkers op dagbasis
    2.176.543 kijkers op weekbasis
    4.707.800 kijkers op maandbasis
  • Periodiciteit: wekelijks op maandag (in programmalus)
  • Taal: NL + FR
  • Zender: KanaalZ
  • Zakelijk kijkerspubliek
  • Mannen: 57% - Vrouwen: 43%
  • Sociale groepen 1-4: 47%
  • Leeftijd: 35+
  • Nr 1 in business TV
  • Nationaal bereik
  • To-the-point information voor ondernemers, in de taal van de ondernemer en aan de hand van positieve verhalen/cases
  • Uitzending in lusvorm van 19u45 t.e.m. 19u ’s anderendaags. ±48x/herhaling
  • Partnership
  • Business branding

Contacteer ons voor een voorstel op maat